כשהטבע והאומנות נפגשים

איך לקנות מזרקה לבית מבלי "ליפול בפח"

ההבדלים בין מזרקות סיניות במשתלות למזרקות ישראליות מידי אמנים

ראשית אני העיר את העובדה שנכונה לכל דבר בחיים. כשאנו לא יודעים על קימות של משהו אחר טוב יותר אנחנו פשוט מקבלים את מה שקיים כעובדה. ובאופן ספציפי כשאנו לא יודעים שיש אלטרנטיבה לקנות מזרקות טובות יותר אנחנו קונים את הפחות טובות שהם מזרקות סיניות.
במילה מזרקות הכוונה לכל מפלי המים לגינה או מרפסת לכל מזרקות המים לגינה שאנו רואים במשתלות.

לפני שקונים לומדים

כשמסתכלים על מזרקות סיניות במשתלות וכששומעים את צליל המים במזרקות הסיניות אנחנו חושבים שכך נראות ונשמעות מזרקות. אנו לא יודעים על קימות של מזרקות עם צלילי מים אמתיים כמו בטבע, בעלי עושר בצלילים והזהים לחלוטין לצליל המים בטבע. 
רק צלילים אלה יודעים להרגיע אותנו ולהשרות אווירה נעימה של כיף של שלווה ורוגע ורצון לא להתנתק ממפל המים. 

לא רק הצליל

מזרקות אלה גם נראות טבעי יותר ולא עשויות מפלסטיק שמתפורר עם הזמן. מזרקות אלה גם לא מתיזות מים החוצה (מחלה של כל מפלי המים הסיניים) התזת מים ואיבוד מים החוצה מתאים באירופה או במזרח (כמו תאילנד) כי שם יש גשם רב, לא מתאים לישראל בעלת 9 חודשי יובש בשנה שמזרקות כאן לא יכולות להתמלא מגשם. 

לכיוון ההפוך, כמעט כל המזרקות הסיניות בעלות צלילי מים מרגיזים ולא נעימים, ובטח שלא מעניקים חוויה מרגיעה של צלילי מים רבים כמו במזרקות טבעיות של אמנים ישראלים. (צליל המים הדל במזרקות סיניות נובע גם מהחומר הפלסטיק לסוגיו שאינו מאפשר הענקת צלילים טבעיים)

חומרים איכותיים

הבדל נוסף בנתונים בין מזרקות ישראליות ידי אמנים למזרקות סיניות פרט ליופי ולצליל מים ולהתזת מים החוצה (על ידי מזרקות סיניות) הוא חומר המזרקה . מזרקות סיניות שבמשתלות עשויות חומר זול פלסטיק לסוגיו שחיי המדף שלו קצרים ,מתכלה משנה צבע וצורה לאורך הזמן.
מזרקות ישראליות מדי אמנים עשויות מתערובת חדישה של אבן, מוזאיקה ,ברזל, מלט וחומרים מפחיתי משקל. בטכנולוגיה חדישה זו מקבלים חיי מדף כמעט לנצח.

כמובן שיש הבדל במחיר אבל תעשו את החשבון כמו שצריך

הבדל המחיר נובע כמו ההבדל בין כל מוצרים מאיכויות שונות , כמו שיש מכוניות ויש מכוניות. רק שכאן פערי המחיר הרבה יותר קטנים. 
פערי האיכות כה גדולים ומגמדים את פערי המחיר.
מזרקות סיניות טובות עולות בין2000 ל3000 שקל מזרקות טבעיות של אמנים ישראלים עולות בין 2800 שקל ל 4500 שקל. 
הבדלי המחיר הקטנים נשמרים תודות לכך שמזרקות ישראליות מדי אמנים לא נמצאות ונמכרות במשתלות על מנת לא ליצור פערי תיווך במחיר והגדלתו לרעת הצרכן. ולכן ניתן לקנותם רק ישירות מדי האמנים.

לסיכום

לסיכום כדי כמו בכל דבר להשוות לפני שקונים. והדרך הטובה לפני שניגשים למשתלה הקרובה לעשות טיול לאמנים לשבת ליד מפל מים ורק להאזין לצליל המים… השאר אתם לבד תחליטו.

מזרקות מים לגינה

הכל על מזרקות לגינה

כללים לבניית מזרקות בגינה לפני שאנו הולכים להתקין מזרקות בגינה אנו צריכים לחשוב ולהגדיר לעצמנו מה אנו רוצים לקבל ממזרקות בגינה. יש מזרקות שמתאימות יותר

קרא עוד »
גן זן דומם

"אלמנט המים" – בפנג שוואי ובקבלה

"אלמנט המים" – בפנג שוואי ובקבלה
החשוב מתוך חמשת האלמנטים בפנג שוואי מיצג את שיא אנרגית "היין": המים הם "ההיריון"
שם נוצרים הדברים משם מתחילים החיים (הקבלה לכך קימת גם בתורת "הקבלה"),

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד