כשהטבע והאומנות נפגשים

חיפוי קירות חוץ – ממזרקות לגינה לחיפוי קירות

מזרקות וקירות מים אומנותיות

מה הקשר בין מזרקות לגינה לחיפוי קירות חוץ?

במשך שנים רבות בנינו ועדיין בונים מזרקות לגינה ולבית ומזרקות מסוג מפל מים בכל הגדלים ובכל הצורות. הכל נעשה לפי התאמה אישית. את כל המזרקות מים שלנו אנו עושים בעבודת יד אצלנו בסטודיו בזכרון. כל מזרקה היא פרוייקט בפני עצמו. התאמה של רצונות הלקוח לחומרי הגלם התואמים ביותר ולצורה ולעיצוב שעונה על רצונותיו.

מאסטר הוא אדם שהתמודד עם כל הבעיות בתחומו

במשך השנים התמודדנו אם כל הקשיים וכל הבעיות שיכולות לקרות כשעצבים מזרקה מאפס. ממערכות מים לסוגי אבנים, לשינוע והתקנה. לפילוס והפעלה. אתם חייבים להבין, יש לנו אהבה גדולה למזרקות ולכן הכל נעשה לפרטי פרוטרוט. 

מה חשוב בחיפוי קירות חוץ?

כשאנו בוחרים חיפוי קירות אנחנו קודם כל חושבים על עמידות
קירות חוץ חשופים לכל נזקי השמש, הטמפרטורה והמים. ולכן חשוב שהחומרים שבהם משתמשים יהיו מסוגלים להתמודד אם כל אלו ולהמשיך ולהיות נאים למראה. 

מה למדנו מבניית מזרקות לגינה

במשך שנים התעסקנו אם חומרים רבים במטרה למצוא פורמולה שתשרת את הרצונות שלנו ליצר מפלי מים ומזרקות ברמה הגבוהה ביותר. 
ממזרקה למזרקה למדנו מה עובד ומה לא עובד עד שיצרנו בעצמנו את הנוסחה המושלמת. תערובת חומרים ואבנים שמיועדת למזרקות לגינה ולחוץ. תערובות שיהיו מסוגלים ומותאמים לאקלים הישראלי בזמן שהם שומרים על יופיים. כיום אנחנו גאים להגיד שיש לנו כבר מאות לקוחות מרוצים.  

ממזרקות לגינה לחיפוי קירות חוץ

אפשר להגיד שזה חיבור טבעי. הרצון  ליצר מזרקות מים בכל צורה וגודל בשלל צורות ומרכמים הביאו אותנו לבניית קירות מים גדולים שיכולים לכסות קיר שלם בבית או להפוך את החומה בחצר למפל מים הביאו אותנו להבנה שהקירות שלנו יפים גם ללא מים. ושאפשרויות ליצור חיפוי קירות גם הוא אין סופי.   

אז מה אנחנו מציעים בעצם?

אז למי שמחפש מראה יחודי אנו מציעים חיפוי קירות חוץ ייחודים בעבודת יד. קירות פנל אמנותיים במראה אבן המשולבים בזכוכית איטלקית עם תאורת לד מאחור נבנה על ידי אומן בעבודת יד ייחודית ולא תעשייתית הכנה לפי מידה נדרשת ולפי קונספט נדרש באופן אישי. מוזמנים להציץ בדוגמאות.

מאמרים נוספים על מזרקות מים

מזרקות מים לגינה

הכל על מזרקות לגינה

כללים לבניית מזרקות בגינה לפני שאנו הולכים להתקין מזרקות בגינה אנו צריכים לחשוב ולהגדיר לעצמנו מה אנו רוצים לקבל ממזרקות בגינה. יש מזרקות שמתאימות יותר

קרא עוד »
גן זן דומם

"אלמנט המים" – בפנג שוואי ובקבלה

"אלמנט המים" – בפנג שוואי ובקבלה
החשוב מתוך חמשת האלמנטים בפנג שוואי מיצג את שיא אנרגית "היין": המים הם "ההיריון"
שם נוצרים הדברים משם מתחילים החיים (הקבלה לכך קימת גם בתורת "הקבלה"),

קרא עוד »
מזרקה לגינה מפרוסת אבן

איך בוחרים מזרקת מים?

בוא נתחיל בדמיון – אל איזה מזרקה הייתם חולמים? בשונה מקניית מזרקה מיובאת עבודה מולנו היא עבודה מול אמנים מנוסים, יש לנו את היכולת, הידע

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד