כשהטבע והאומנות נפגשים

"אלמנט המים" – בפנג שוואי ובקבלה

אז מה הקשר בין פנג שוואי ובקבלה למזרקות מים?

החשוב מתוך חמשת האלמנטים בפנג שוואי מיצג את שיא אנרגית "היין":   המים הם "ההיריון" שם נוצרים הדברים משם מתחילים החיים (הקבלה לכך קימת גם בתורת "הקבלה"), המים מזינים את האלמנט- העץ-שמיצג את ההתחלות, הבקיעה, הלידה.   כשאנו רוצים שפע וזרימת אנרגיה מעצימה בבית/בגינה – נשתמש באלמנטים אלה. 

איכות מטהרת

לפי הסינים וגם לפי תורת הקבלה למים יש איכות מטהרת- לכן מומלץ להשתמש במפלי מים   ומזרקות בבתי עסק, חנויות ובכניסה לבית ומקומות נוספים בהם עוברים אנשים רבים.

אנרגיה חיובית

 על פי הפנג שוואי מפלי מים ומזרקות מפיצים אנרגיה חיובית על ידי זרימה ותנועה של המים, בשילוב עם אלמנטים הרמוניים של צליל וצבע, המשפיעים עלינו באופן תת מודע.

מזרקות בגינה המערבית הם בעיקר ליופי אך במזרח הם בעלי ערך רב

כשאתם מעצבים את הגינה שלכם אתם בעיקר חושבים על יופי, במזרח קימות תורות שלמות על עיצוב גינות ועל הדרך שלהם להשפיע על האנרגיה שלנו, מפלי מים ומזרקות היו משולבות בגינה עוד בתקופות העתיקות שבהם היה צורך להסית את זרימת המים המגיעים ממעלה. הם היו משמשים לשתיה תחילה ועם הזמן התפתחה תורה שלמה

לאיזה כיוון מציבים את ה - מזרקת מים שלכם?

הצבת מפל נוי- כיוונים לפי הפאנג-שואי

מפלי מים הנדבך החשוב ביותר בפנג שואי,  המים מסמלים תנועה, מרחב, אקטיביות, שפע, הצלחה מקצועית וקרירה. הצבת מזרקת מים לפי תורת הפאנג שואי בכיוונים הבאים תעצים את האנרגיה מעבר לכך שמים מעלים אנרגיה חיובית בבית ומשפרים את זרימתה בחלל החדר. אז לא משנה אם יש לכם מזרקה לבית או מזרקה לגינה נסו לחשוב על החלל שאתם מעצבים מתוך כוונה.

צפון: לקרירה טובה יותר בחיים ולעתיד טוב יותר.

צפון – מזרח: לידע ולמידה טובה יותר ולהתחלות חדשות בחיים.

דרום- מערב: לזוגיות טובה ומערכת יחסים טובה עם הסביבה.

דרום- מזרח: שפע רוחני-רגשי-כלכלי, צמיחה התרחבות, (צד זה הצד המועדף על ידי רוב היועצים).

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד